dijous, 23 de juny del 2022

10 anys després...

Ostres, 10 anys fa que jo tenia un blog i hi escrivia les tonteries que m'anaven passant pel cap... Des de 2012 que vaig donar el blog aquest per "mort i enterrat", i el munt de coses que han passat des de llavors no les hauria pas imaginat! Fins i tot hi han hagut amics i familiars també "morts i enterrats" per desgràcia... i col·lectivament hem passat per una pandèmia i tota mena de canvis (a nivell personal, laboral, social, econòmic...) Doncs ves que, avui que l'he buscat per mirar de recuperar un article que vaig fer per un Sant Joan, se m'està passant pel cap tornar a escriure-hi tonteries com en els temps passats... però diuen que "cualquier tiempo pasado fué mejor"... seria "peor" llavors el que pugui escriure ara? (mira que pitjor que lo que escrivia és complicat eh?) La veritat és que no m'anava malament com a teràpia antiestréss... però no sé si ara tindria temps i constància per fer-ho. Bé... de moment faig un "post" per avisar de que jo encara no sóc "mort i enterrat" (tot i que poc m'hi falta) i seguiré reflexionant sobre si torno a escriure o no... si escric... genial... i sinó... doncs lo de sempre: són coses que passen. De fet... podria ser pitjor!